Dag 4- Mina mål/drömmar/önskningar

Mitt mål i livet är att bli något, jag vill bli något stort, något bra. Lyckas! Mitt största mål är att resa runt och se världen i olika delar. Lär sig något av det!
Jag har så mycket drömmar så jag vet inte riktigt vad jag ska säga, men det är att jag drömmer om att bo och leva utomlans, jag ska äga en egen bar/restaurang, helst miami beach. Det är min största dröm, som jag verkligen vill.
Önskningar finns också mycket av, pappa, pontus, att alla mår bra! det är så mycket..

Herregud vad jag märker att jag inte har något fantasi, jag vet att jag har mycket drömmar, önskningar och mål. men när jag väl ska sätta mig och skriva ner det så är det som att allt försvinner.
Men i allafall så fick jag ut något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0