Toppen dag och nöjd tjej!

Halloj!
dagen har vart riktigt kanon, solen gick ner stracks efter halv åtta nu ikväll.. bara det gör ju att man blir gladare.
Anton kom och hämtade mig runt ett idag! Vi åkte till undersåker för att åka lite skoter och fiska i det fina vädret.
egentligen förstår jag mig fortfarande inte på det här med att pimpla.. Jag frågade anton hur det kunder vara så kul med det. och jag fick svaret "det är så tyst och njutande" men tyvärr hade han ju fel sällskap.. Mig själv.. jag som aldrig kan vara tyst! haha. men det var trevligt. Efter det så åkte jag och hämta linnea, vi raggade runt och lyssnade på musik i det underbara vädret! Nu är det mörkt, och jag sitter hemma hos claes mamma. men men, jag är glad, dagen vart lyckad till slut och nu hoppas jag på en kanon dag i morgon också. Peace


Fint väder = tummarna upp


Min fiske kompis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0