Fredagsmys.. eller?

Hallåhej!
Ligger på soffan hemma hos jens och ida å bara slöar. Pojkvännen har lämnat mig för helgen och åkt till en stuga på fjället med hasse och johan, så idag ska jag tillbringa min kväll med min käre vän tobias och annat folk. Morgon dagen blir däremot lite mer vildare, Vi ska åka till den stora staden och kolla skoter sm. sedan stannar jag och ida kvar i stan för att tillbringa kvällen mer älskade terese. Det lär bli en öl eller två på efterfesten. Mycket trevligt! söndag kommer vara en fullspeckad dag, mer om det sen. Men jag ser fram emot denna helg och det ska bli trevligt. Bara detta skit väder slutar någon gång så skulle allt bli mycket bättre! hörs senare. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0