27 skoldagar, 43 dagar... kvar till frihet.

Hallåhej bloggen!
Sitter och lyssnar på musik å kollar på massa gamla bilder från första och andra året här uppe i åre. Det känns helt overkligt att vi har 43 dagar kvar här upp vilket är 27 skoldagar. Jag tycker det är en stor sorg på något sätt, men så samtidigt så är det en jätte stor lättnad att jag klarat 13 år i skolan. Dags att bli vuxen på riktigt, vilket faktiskt skrämmer mig riktigt mycket. Jag funderar så mycket på hur allt kommer bli efter gymnasiet, vad kommer alla göra? kommer vi att hålla kontakten fortfarande? Jag är rädd, det är erkänner jag. Men jag är och lycklig, det mår jag bra över.
Hörs senare. Peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0