bra dag kanske?

hallåhej där bloggen. sitter i timmerkojan med ida, jens och hasse, vi snackar lite skit och myser.
Måste bara säga att jag haft en helt underbar dag. började dagen med att åka till skolan och skriva nationellt prov, var klar vid halv elva så då åkte jag upp till timmerkoja för att åka skoter med ida och jens. Den härliga solen sken och det var runt -16 och det var fruktansvärt underbart. Efter det så åkte ida och jens till jobbet för att göra någon brandövning, jag stannade kvar i timmerkojan och la mig för att kolla på DH. Helt besatt! 
Nu vänta jag på världens godaste lasagne som är gjord av ida. Sen blir det myyyys resten av kvällen.
hörs sen. Peace



Kommentarer
Postat av: mammi

man kan inte tycka om den där snön .. isch love u

2010-11-18 @ 00:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0