äntligen fredag

Hej alla glada. Vaknade upp i världens magknip i morse, det gjorde så hilma ont. Claes låg och snarkade brevid mig medans jag låg och knep för att det gjorde så ont, snäll kille va? Haha. Solen skiner och det är -15 ute. helt underbart. Jag kan inte sluta tänka på min mamma, hon är verkligen någon som jag ser upp till. När jag satt och kollade på bilder sen hon var här uppe senaste, så tänkte jag bara hur mycket jag saknade att bo med henne igen. Men jag vet att vi skulle slå ihjäl varandra efter någon vecka. jag kommer alltid stå på min mammas sida. När hon har det jobbigt, när hon har det bra och när det är hemskt. Jag tänker på dig mamma! du är bäst och du klara allt! Love u!
För övrigt så vet jag inte vad som dagen har att erbjuda idag!
Peace


Kommentarer
Postat av: mammi

gullig du e hjärtat , absolut bäst .<3

2010-11-22 @ 23:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0