Torsdag!

Godmorgon gott folk!
redan torsdag, gud vad detta lova har gått för fort. jaja..
Ska snart gå och äta lite frukost och vänta på att anton ringer. Idag blir en sån dag med anton och emil på häggsjön, eftersom att jag är så less på att sitta här i ånn och inte göra något så ska jag spendera min dag med dom. Sen när claes slutar kommer han också. Synd bara att vädret är som det är. men det ser ut som det ska spricka upp när som. håll tummarna!
Somnade jätte fort i går, helt sjukt. jag och claes gick å la oss tio ungefär och båda somnade direkt. Herregud, jag brukar ju vara en natt människa. vad är felet? nej nu är det dags för lite frukost. skriver kanske ett inlägg innan jag åker iväg. SMACK


bjuder på denna bild, klockan 06.15 på min 18 års dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0