lite snack sådär.

Snart börjar klockan närma sig halv åtta och min älskade pojkvän kommer hem. Sjukt vad klockan går sagt när man inte har något att göra. Ska förhoppningsvis börja jobba snart så det är nice.
Men men, lite nytta har jag fått gjort idag i allafall. har ringt min och claes nya hyresvärd så han kan skicka ut hyreskontraktet. Bokat ny tid för körkortet efter som att jag kuggade sist, pluggat hat jag också gjort. så jag känner mig ändå ganska duktig! funderar på att börja kolla på lite möbler som skulle passa bra i våran nya lägenhet. hehe! gud vad jag känner mig vuxen, usch fy blä.. nu får jag sluta! haha. men vi hörs senare bloggen. SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0