kompis det går bra nu!

Måste bara berömma mig själv lite, shit vad jag är grym asså! har lyckats fått ett sommarjobb och jag är jätte stolt över det, slipper vara fattig i sommar. ohyeah! tacktack. nu har jag berömt klart mig. haha!
Men hej allihoppa. sitter och väntar på att min käraste ska komma hem, så vi kan äta och sedan packa ihop en lite väska med täckbyxor, långkallingar och lite öl så vi kan fara till emils stuga i häggsjön där emil och anton är. mysss! Äntligen är claes ledig, har ju som sagt suttit uppe i ånn hela veckan där det inte finns så jätte mycket att göra, förutom att åka skoter. Och skoter har vi åkte i 4 dagar men sen kom det dåliga vädret och så var det inte lika roligt längre. haha. men terese stölan, tack för denna underbara vecka. du är bäst!
nej, nu ska jag kila och hjälpa till lite med maten kanske. skriver igen i morgon! SMACK
ps. bjuder på två snygga bilder från denna vecka!


en stina, en caroline, en terese!<3

man ska bjuda på sig själv, så denna bjuder på!


Kommentarer
Postat av: tess

DU är bäääst min tjej ! <3

2010-04-12 @ 10:10:32
URL: http://tesssires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0