Tisdag

godmorgon, godmiddag, gokväll!
Satt precis och funderade på halloween och undrar vart jag har beslutat att vara och ha på mig.
Jag är riktigt sugen på att vara hemma med mina vänner på deras stora fest, för vad ska man göra i åre?
det lutar mest mot en halloween med vännerna. Jag funderar också på att klä ut mig 60-70 tal med massa roliga saker. Det skulle vara skit roligt. Massor med färger och kollt sminkat. festligt ju.. haha! Vill inte ha som alla andra med massa kort kort kläder typ. hehe!  Därför siktar jag in mig på färgglatt, stort hår och en jävla massa smink!
Ska snart lägga mig på soffan och spela tv-spel! NÖRD CARRO! i like it. jag måste blir bättre en moen och claes.
Men ska kila och äta lite kräm och mackor nu.. mumsmums. vi hörs senare. SMACK!


Kommentarer
Postat av: mamman

<3 snart ses vi :):)

2009-10-13 @ 15:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0