måndag

Godmorgon bloggen!
var inte alls pigg eller på humör när jag vaknade, mitt huvud håller på att sprängas och jag blir snart galen att det inte blir bättre. Men får väl hoppas. för i morgon måste jag verkligen till skolan och fixa klart min svenska uppsats som ska vara inne på torsdag.
Veckans planer:
Tvätta, städa lägenheten, plugga, packa till sthlm open,  fixa klart praktiken.
Sen är det dags att dra här ifrån i några veckor. förhoppningsvis blir jag hemma i 17 dagar. vilket ska bli mycket skönt. måste verkligen få tid med mina vänner och familj ett tag. har inte träffat dom på 9 veckor.
Nu ska jag fixa lite frukost, vi hörs senare bloggen. SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0