Lördag

Hej Bloggen!
Nu är det 6 dagar kvar tills jag kommer hem till stockholm. Den här gången har jag verkligen längtat hur mycket som helst. Jag har inte vart hemma på över 2 månader och det är ganska lång tid. Det värsta är ju att jag knappt kommer ha tid för att träffa familjen och mina vänner eftersom att jag ska jobba på sthlm open nästan varje dag.
Det ska bli kul och ändå skönt att komma här ifrån ett tag. Det värsta kommer väl bli att vara uten claes i 10 dagar. men jag får väl hoppas att det kommer gå så bra som möjligt.
Igår låg vi hemma och bara tog det lugnt. Anton och Claes spelade lite tv spel sen kollade vi på film. skönt!
Idag vet jag inte vad planerna är med det får jag se sen. kanske lite skitsnack och mys med elina? jaja..
Vi hörs senare. SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0