Fredag

tjenare!
Nu har vi packat in oss i bussen och är påväg till sthlm. Kom lite tårara i morse när jag lämnade claes, och några på bussen. Men nu är jag på humör igen tack vare min och elinas sång stund här i bussen. Det är tråkigt att lämna honom, men vi ses snart igen. Har taggad upp mig riktigt mycket med våran musik, så nu jävlar sthlm, är kommer vi! Åre 4-ever. haha!
Jag har ingen aning om vart vi är men någonstans i jämtland. "vilse i jämtland åker vi omkring"
kommer inte skriva något mer under bussresan, utan det får bli när jag kommer hem.
Så ha en jäkla bra dag alla, Nu ska jag fortsätta sjunga och ha en riktigt bra bussresa! Vi hörs senare! SMACK

Kommentarer
Postat av: Mamma´n

Hjärta vad nära de e nu <3

2009-10-16 @ 12:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0