sorry, dålig uppdatering

Hej bloggen!
jag kan ju börja med att säga förlåt för att jag inte skrivit på ett tag nu. Riktigt dåligt av mig! fy skäms..
har inte riktigt vart på humör. eller ja, klart jag har vart men ändå inte. Vet inte vad det är, men det är något som fattas, något jag vill ha. Jag har väl mest vart arg på en liten (ursäkta språket) slyna, som vill förstöra mitt och claes förhållande. lyckas hon? svar nej. Passa dig!
jobbar hela dagarna, äter och somnar. Bara börja vänja sig det är inte långt kvar. På måndag är det skola igen, jag längtar faktiskt!
seriöst så vet jag inte vad jag ska skriva, men ska försöka komma på något så skickar jag iväg lite fler inlägg ikväll kanske. SMACK


one love, only one love, it´s you!

Kommentarer
Postat av: Mamma´n

Saknat dina ord i bloggen , Ni e bästa <3 Puss

2009-11-12 @ 21:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0