Nyår på fjället!

Jag vet inte vad det är, men jag är på sjukt bra humör! Kanske för att det är snö och minus grader. Vem vet?
Herregud var jag märker att jag har förändrats, från en tjej som älskade sommaren mest av allt till en helt annan som ser mer fram emot vintern än sommaren. sjukt, men sanning!
Vi har planerat nyår jätte mycket och det kommer nog bli gaalet! Fast jag är mest deprimerad över att jag inte kommer kunna sätta på mig en jätte fin klänning tillsammans med ett par hög klackar. Icke! I år blir det täckbyxor, vantar, jacka och mössa. ska nämligen fira på fjället i en stuga med massa vänner. Sjukt mysigt, men vilken skillnad! tror det i allafall kommer bli kul fast man inte klätt upp sig. hehe..
men nu ska jag hoppa i duschen, vi hörs kanske senare. SMACK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0