Måndag

Snön har äntligen lagt sig är i åre och duved öppnade backen i helgen. Lycklig!
Den här gången hoppas vi väl iallafall att snön ligger kvar. Dagen började med sovmorgon till ett wonderful!
Sen har jag tillbringat resten av dagen tillsammans med håkan, patrik och jonis. riktigt trevligt, vi har bara suttit hemma hos mig och pratat massa skit. men man fick ju av sig lite skratt som behövdes. Nu sitter jag och nördar hemma hos eric, pojkarna spelar något pangpang spel. suck!
I morgon ska jag boka intensiv kurs för körkortet och ska försöka peppa på dom att boka min uppskrivning och uppkörning direkt. Det är inte långt kvar nu! lite mer än 3 månader sen är jag en stor flicka. hihi!
Hoppas på bra väder i helgen och skoteråkning. då är jag lycklig! men vi hörs senare bloggen. SMACK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0